Sevgili Konacıklılar, 
08.02.2026 tarihinde toplantıya Recep Aydın, Utku Karaca, Mustafa Aydın, Abdullah Özkan, Murat Karaca, Erdal Yılmaz katıldı. Kendilerine teşekkür ederiz. 
Yıllık faaliyet planı üzerinde konuşuldu ve aşağıdaki şekilde uygulanmasını uygun gördük. 
Katılmanızı bekleriz. 


2026 ETKİNLİK PROGRAMI

- 7 mart 2026 Ortabayır Merkez camii davet salonunda İFTAR yemeği

- 22 Mart 2026 Pazar günü saat 13:00 de Dernek merkezinde bayramlaşma

- BAHAR GEZİSİ
  Baharı Konacık da yaşama fırsatı.
30 Nisan akşamı İstanbul dan hareket, Cuma akşamı Konacık da akşam yemeği, Cumartesi günü isteğe göre çeşitli etkinlikler,
Pazar günü 12:00da hareket, talep olması halinde Amasya da yemek ve gezi
NOT: Gezi katılım sayısı 35 kişi ve üstü olursa yapılacaktır. 
Ücret gidiş ve dönüş güncel otobüs fiatı olacaktır. 
Oturma düzeni başvuru sırasına göre düzenlenecektir. 
Son başvuru 20 nisan 2026 tarihi

- 27 Mayıs 2026 Çarşamba günü saat 08:00 da Konacık köyü ilkokulunda birlikte bayramlaşma ve kahvaltı. 

- 29 Mayıs 2026 da İstanbul da Dernek merkezinde saat 13 :00de bayramlaşma

- 17 Temmuz 2026 cuma akşamı Okul bahçesinde eğlence

- 18 Temmuz 2026 Cumartesi günü Keşkek

Etkinliklerin tarihi yaklaştıkça ayrıntılar paylaşılacaktır. 

Karma resim ve fotoğraf sergisi Kültür yolu Festivali tarihine ve Değirmen restorasyonuna uygun planlanacaktır. 

Talebe göre Kültür gezileri yapılacak.

Saygılarımızla 

YÖNETİM KURULU

--------

Değerli Konacıklılar,

Yazın özenle baktığınız minik sadık dostlarınız kedi ve köpeklere sevgili Ömer Muhtarımız elinden geldiğince bakmaya çalışıyor.
Katkı yapmak isteyen duyarlı köylülerimiz Ömer Osmanoğlu'na mama gönderebilirler veya Dernek hesabına ödeme yapabilirler.

Duyarlılığınız için teşekkür ederiz.

HESAP ADI:
Konacık Köyü ve Köylülerini Kalkındırma Derneği
IBAN NO:
TR22 0006 4000 0011 2991 1142 14

--------

Değerli üyelerimiz,

Derneğimiz 2025 yılı faaliyetleri aşağıda paylaşılmıştır.

15 Mart 2025 tarihinde İstanbul da iftar yemeği, 

01 Nnisan 2025 tarihinde İstanbul da ramazan bayramı bayramlaşması,

6 Haziran 2025 tarihinde köyde kurban bayramı bayramlaşması, 

8 Haziran 2025 tarihinde İstanbul kurban bayramı bayramlaşması, 

17 Temmuz 2025 tarihinde Erzincan Kemaliye Karanlık Kanyon ve Gürlevik şelalesi Kültür gezisi

18 Temmuz 2025 tarihinde Köyde Nostalji - 1 1995 İstanbul pikniği film gösterimi, 

19 Temmuz 2025 tarihinde Köyde Keşkek, Yüreğimize Dokunanlar "Edip Akbayram" Ozan İncedere yorumuyla, 

26 Temmuz 2025 tarihinde Köyde Nostalji - 2 1993 İstanbul Labella yemek film gösterimi,

30 Temmuz 2025 tarihinde Mesudiye Kilisesi Kültür Merkezinde Şair ve Yazar Döndü Şinel Kitap okur  buluşması Şiir, müzik gecesi,

13 Ağustos 2025 tarihinde Kültür gezisi - 2 Şebinkarahisar Meryemana Kilisesi, kale, Atatürk evi ve Mavi göl

8 Eylül 2025 tarihinde Mesudiye Yılmaz Korkmaz Kültür Merkezinde sahnelenen "Üç Elti" oyununa destek verilmesi, 

30 Kasım 2025 tarihinde Öğretmenler günü kutlaması ve Köy Değirmeni revizyonu toplantısı,

27 Aralık 2025 tarihinde Ordu da bulunan köylülerimizle sabah kahvaltısı. 

Yukarıdaki etkinliklerde emeği geçen tüm arkadaşlara teşekkür eder, katılan tüm köylülerimize ve dostlarımıza saygılarımızı sunarız. 
Yeni etkinliklerde buluşmak dileğiyle. 

DERNEK YÖNETİM KURULU
MUHTARLIK İHTİYAR HEYETİ

 

Değerli Üyelerimiz, Köylülerimiz ve dostlarımız,
Birlik ve beraberliğimizi pekiştirmek, Köyümüze olan bağımızı güçlendirmek amacıyla yaptığımız geleneksel Keşkek etkinliğimize davetlisiniz.


Program:
18 Temmuz 2025 Cuma

20:00 Nostalji 
1995 Yılı İstanbul pikniği film gösterimi

19 Temmuz 2025 Cumartesi 

16:00 Kaybettiğimiz Köylülerimizin ruhu için Kuran-ı Kerîm okunması

17:00 Yarışmalar

19:00 Keşkek ikramı

20:00 "Yüreğimize Dokunanlar"
             Edip Akbayram
Değerli sanatçı Ozan İncedere'nin sesi ve sazıyla

 

2020 yılında Bolu Aladağlar gezimizi düzenledik.

Kadın kollarımızın 2020 Kadınlar Günü etkinliğimizi düzenledik.

Abant gezimizimizi gençlerimizle tamamladık. 2019

Fotoğraflara ve videolara sitemizden ulaşabilirsiniz.

Konacık Köyü web sitesine hoş geldiniz. Konacıklıların, köyümüz ve derneğimiz ile ilgili bilgilere daha çabuk ulaşabilmeleri amacıyla sitemiz kurulmuştur. Dernek aidatlarınızı İş Bankası 4.Levent Şubesi TR86 0006 4000 0011 1400 nolu hesaba yatırabilirsiniz.Yatıracağınız zaman yönetimdekilere bilgi veriniz.

Sitemizdeki rehberde ailenizin ve kendi bilgilerinizi lütfen güncelleyiniz. Bilgilerinizi şimdi güncellemek için buraya tıklayınız.

Dernegimize ulaşmak için 0212 284 83 10 numaralı telefonu arayabilir veya Bu e-Posta adresi istenmeyen posta engelleyicileri tarafından korunuyor. Görüntülemek için JavaScript etkinleştirilmelidir. adresinize e-posta atabilirsiniz.

Site içeriği ile ilgili yorumalarınızı, sitede olmasını istediğiniz bilgileri Bu e-Posta adresi istenmeyen posta engelleyicileri tarafından korunuyor. Görüntülemek için JavaScript etkinleştirilmelidir. e-posta adresine gönderebilirsiniz. İstekleriniz kısa zamanda değerlendirecektir.

2025-2027 dönemi için seçilen yeni yönetimimize başarılar dileriz. Yeni yönetimi tanımak için buraya giriniz.

Derneğimizin 22.dönem yeni başkanı Ahmet ÖZGÜL seçilmiştir. Değerlendirme aşağıdadır.

Değerli Üyelerimiz
Derneğimizin 22. Dönem olağan genel kurulu 12.01.2025'te dernek merkezinde yapıldı.
Başkan Ahmet Özgül 'ün açış konuşmasından sonra divan için önerilen Salih Karaca, Müjgan Özkan ve Selim Şahin oybirliği ile seçilerek Salih Karaca nın başkanlığında genel kurul başladı.
Saygı duruşu ve İstiklal marşının okunmasından sonra Dernek faaliyet raporu, bilanço ve denetim raporu okundu. Raporlar üzerine yapılan konuşmalardan sonra mevcut Yönetim oybirliği ile ibra edildi.
Köydeki su problemi, fırın eksikleri, gençlerin katılım eksikliği konuşuldu.
22. Dönem Aidat miktarı 250 TL olarak kabul edildi.
Tahmini bütçe okundu ve kabul edildi .
Yeni Yönetim için verilen tek liste oybirliği ile seçilecek genel kurul tamamlandı.
Soğuk havada üyelik sorumluluğunu yerine getirmek için toplantıya katılan üyelerimize teşekkür ederiz.
Mesudiyeliler Derneği Başkanı Erdal Yılmaz beye ve Mesudiye gazetesi sorumlusu Namık Kemal Beye genel kurula katılma nezaketi için çok teşekkür ederiz.
Katılamayıp mesaj ve telefon ile başarı dileklerin bulunan
Mesudiye Belediye başkanı Cengiz Koçyiğit beye
Çerçi Köyü dernek başkanı Alaaddin Erkan beye
CHP Ordu Kadın kolları başkanı Nilgün Yılmaz hanıma
Muhtarımız Ömer Osmanoğlu, Halil Baykal, Semra Ateşkaya, Sabire Gülseren Özgül, Memduh Özgül, Mustafa Arıcan, Hamdi Özgül, Mediha Özgül, Recep Aydın, Salih Şahin ve Ayten Şahin hanıma güzel dilekleri için teşekkür ederiz.
Yeni seçilen Yönetim kurulu ilk Toplantısını yaparak görev dağılımını yaptı.

Başkan Ahmet Özgül
Başkan yardımcısı Ahmet Karaca
Sekreter Mesdure Örenel
Sayman Erdal Yılmaz
Üye Müjgan Özkan
Üye Meltem Özgül Bilbil
Üye Oğuzhan Baykal
Y. Üye Abdullah Özkan
Y. Üye Recep Karaca
Y. Üye Mustafa Aydın
Y. Üye Özcan Aydın
Y. Üye Halil Baykal
Y. Üye Murtaza Yücel
Y. Üye Bekir Günal

Denetleme Kurulu
Başkan Memduh Özgül
Üye Mustafa Arıcan
Üye Fedai Aydın
Y. Üye Mehmet Karaca
Y. Üye Tahir Özgül
Y. Üye Ercan Baykal

Değerli üyelerimizin teşviki ve desteğiyle köyümüze faydalı olacağımız inancıyla saygılarımızı sunarız.

Yönetim Kurulu

 

19, 20 ve 21. dönem başkanımız Şükran KOÇ'un teşekkür yazısı aşağıdadır.

Derneği'mizin 13/01/2019 günü yapılan 20. olağan kongresinde Genel kurula katılan, oylarıyla yeni yönetim kuruluna güven ve destek veren tüm katılımcı üye ve hemşehrilerimize sonsuz teşekkürlerimizi iletiyoruz.
Esengül Özkan başkanlığında, sayman Timur Aydın ve diğer tüm yönetim kurulu üyelerinin gösterdiği tevazu ve desteğe ayrıca müteşekkiriz.
Köyümüz ve köylümüzün; genciyle , yaşlısıyla köyünde ve yaşadığı kentte kaynaşarak, bir bütün olarak güçlenmesi, çağdaş koşullarda güzellikleri paylaşması en büyük amacımızdır.
 Birlikten güç doğar diyoruz. Bu konuda  hepimizin bu sorumlulukta payımıza düşeni seve seve yapacağımızdan kuşkumuz yok diyor, şimdiden tüm hemşehrilerimize teşekkürlerimizi iletiyor, saygılarımızı sunuyoruz. 


Yönetim Kurulu Adına
Başkan  Şükran KOÇ

KONACIK KÖYÜ VE KÖYLÜLERİNİ KALKINDIRMA DERNEĞİNİN 2008 YILI YAZ ETKİNLİKLERİ
ÇERÇEVESİNDE Kİ KEŞKEKLİ EĞLENCE PİKNİĞİ AŞAĞIDA OLDUĞU GİBİ İCRA EDİLMİŞTİR
Konacık Köyü ve Köylülerini Kalkındırma Derneğinin düzenlemiş olduğu “Sosyal Dayanışma ve Eğlenceli Keşkek Günü” 2-3 Ağustos tarihleri arasında Konacık Köyünde icra edilmiştir. Cumhuriyet tarihimizin ilk köy ilkokulu olan Konacık Köyü İlkokulu’nun ilgili makamlarla yazışmalar neticesinde köyümüzün ortak kültür faaliyetlerinde kullanılmak üzere geçici olarak köy kullanımına tahsisi sağlanmıştır. Okul binası ve öğretmen lojmanının gerekli sıva ve boyası yaptırılarak tüm elektrik alt yapısı elden geçirilmiştir. Daha önceden öğretmen lojmanı olarak kullanılan bölüm sağlık kabini olarak düzenlenerek oksijen tüpü, sedye, tekerlekli sandalye ve diğer tıbbi malzemeler ile ilk yardım ve küçük çapta ilk müdahalelerin yapılabileceği bir hale getirilmiştir. Okulun bir sınıfı “Köy Müzesi” haline dönüştürülmüş ve eskiden günlük hayatın bir parçası olarak sıklıkla kullanılan fakat gelişen şartlar ile artık kullanılmayan eski eşya, araç ve gereçler köylülerimizden temin edilerek müzemizde sergilenmiştir. Köy Müzesi geçmişimizden çocuklarımızın geleceğine bir kültür köprüsü kuracağı inancı ile açılmış olup geçmişimize ve dolayısı ile bizleri bugünlere getiren büyüklerimize bir saygı simgesi olarak anılarımızı ebedi kılacaktır. Okulun diğer bir sınıfı ise sadece okuma odası ve kütüphane olarak kullanılmak üzere dinlenme salonuna çevrilmiş ve keşkek şenlikleri çerçevesinde dönemin dernek başkanı Ali ÖZKAN ve köy muhtarı Durmuş GÜLTEKİN tarafından hizmete açılmıştır. 02 Ağustos Cumartesi akşamı müze, dinlenme odası ve sağlık ocağının açılışını müteakip okul bahçesinde bir açılış kokteyli verilmiştir. Daha sonra köylümüz emekli öğretmen Köksal AYDIN’ın sazı ve sözü ile davul zurna eşliğinde havai fişek gösterileri altında köylülerimiz gönüllerince eğlenmişlerdir. Okulun bahçesinde yapılan 3 basamaklı oturma düzeni sayesinde köylülerimiz rahatlıkla faaliyetleri izleyebilme imkânı bulmuşlardır. 3 Ağustos pazar günü yapılan geleneksel “Keşkekli Piknik Günü”nde köylülerimiz yeniden bir araya gelerek hasret gidermişler, çeşitli etkinliklerin yanı sıra yöresel sanatçı ve davul zurna eşliğinde beraber eğlenmişlerdir. Piknik günümüzde köylülerimizin yanı sıra civar köylerden hemşerilerimizi de aramızda görmek bizleri ayrıca çok mutlu etmiştir. Eğlence kapsamında çocuklarımız için de çeşitli oyunlar düzenlenerek onların geleneksel keşkek günlerine olan ilgilerinin artırılması ve dolayısı ile şehirleşme ile beraber oluşan dağıtık sosyolojik yapıdan biraz olsun uzaklaştırıp geleceklerinde bizim dünümüz gibi sağlam aile ve komşuluk ilişkileri kurmaları amaçlanmıştır. 3 Ağustos Pazar akşamı okul bahçesinde Dernek Gençlik Kolları tarafından kurulan dev ekran ile bir açık hava sineması organize edilmiştir. Sinema akşamları programı kapsamında ilk gece “Babam ve Oğlum” adlı film ile başlayan 15 günlük bir sinema etkinliği köylülerimizin seyrine sunulmuştur.

https://tr-tr.facebook.com/konacik